...and a pizza new year!

Sunt convinsa ca v-ati saturat de fripturi, sarmale si toate derivatele lor asa ca bag o reteta fara carne. Nu-i a mea, desi mi-ar fi placut sa imi dea prin cap asa o combinatie. Am primit-o de la un foodie buddy si o dau mai departe. Adica ma laud.  

Pizza cu gorgonzola si pere. Si nuci. Si mozzarella.
Blatul e banal - faina, apa si ulei de masline. Peste el se adauga mozzarella, gorgonzola, felii subtiri de para si miez de nuca. A. Eu i-as adauga chimen pentru ca why not. Se da in cuptor (eu am dat-o la 180 de grade vreo 15-20 de minute).


Cat e pizza in cuptor puneti intr-un vas niste otet de vin rosu si zahar. Pe cuvant ca am pus la ochi pentru ca am scurs sticla de otet ca erau ultimii stropi dar ideea e sa fie suficient zahar ca dupa ce da in clocot nitel si inchideti focul sa se faca asa ca un sirop cu care stropiti putin pizza dupa ce e scoasa din cuptor.
Laura are fata de om fericit, deci eu zic ca a iesit misto. (also, am poza noua de foodie, in bucatarie asa cum trebuie. Thank you, Laurici!)





#lamulţean!

Comments

  1. Hm! Fara carne dar cu multe calorii. Sau ma înșel eu?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eeei na. Si fara carne si fara calorii si gustos e cam greu :)

      Delete
  2. E chiar light. Poti lua in considerare doar gorgonzola, care e mai grasa. Nota 10.

    ReplyDelete

Post a Comment

Talk to me!