No waste sammich




Nu imi place sa arunc mancare, dar nici nu prea imi place sa mananc a 2a oara din acelasi fel. Asa ca am deschis frigiderul azi si am luat la rand tot ce stătea degeaba. Ciupercile alea trase la tigaie cu verdeata si usturoi? Muschi de vita in unt, la tigaie? Astea merg împreună. Frunzele alea stau triste in punga, ia sa le punem la treaba pe toate într-un sandvis.

Doua felii de paine puse pe grill la prajit, pe una am întins niște felii de cascaval. Pe cealaltă am pus niște ciuperci din tigaie. Mușchiul de vita, facut in unt la tigaie, l-am încălzit si l-am taiat bucatele pe care le-am pus peste ciuperci. Am presarat niște fulgi de sare Maldon afumata (carnea mea era nesarata) si niste piper cubanez si tanzanian, proaspăt zdrobit în mojar. Apoi am stropit cu Sriracha. Deasupra am trantit cat de multe frunze de salata am putut indesa pe o felie de pâine (dar inainte de asta le-am mazgalit cu niste ulei de măsline). La final am pictat ceva abstract cu niste resturi de chutney de caise de pe fundul unui borcan.
I-am pus capacul cu felia de paine cu cașcaval si cam asta a fost.

(M-)am păcălit si azi cu mancarea!
Probabil are 4 catralioane jumate de calorii, dar e destul de sanatos in rest :))

Comments