Pliculete cu legume




Mi s-a facut dor de iesit in oras, dar am iesit in bucatarie, ca aici nu imi trebuie declaratie pe proprie raspundere. Si am gasit in frigider urmatoarele:

O punga de legume pentru wok, congelate
Un rest de hummus care statea intr-un castron de la un brunch
Niste frunze amestecate intr-o punga
Lipii

Am incis tigaia cu un pic de ulei de masline si am aruncat legumele acolo la foc iute. Am pudrat cu curry si spre sfarsit am turnat o lingura de oyster sauce si am amestecat.
Am luat o lipie pe care am uns-o cu hummus si in care am pus cateva linguri de legume. Am impachetat-o ca pe un plic si am pus-o vreo doua minute pe fiecare fata, in alta tigaie uscata si bine incinsa.
Frunzele de salata le-am spalat si le-am pus in farfurie unde le-am lasat sa se distreze cu niste fulgi de sare Maldon afumata.
Am pus lipia cu legumele deasupra si am aruncat niste sumac peste ea. Si niste sriracha care nu se vede in poza ca a fost pusa dupa.


in sectiune arata asa

Comments