Sweet potato satay


La sugestia Ancăi am vrut sa fac un curry de cartofi dulci, dar m-am entuziasmat asa de tare ca uitându-ma pe rețete am ajuns la sweet potato satay si pana la urma a iesit ceva între.

Ingrediente: 

Doi-trei cartofi dulci 

Naut fiert

Spanac verde

O ceapă mare

Ghimbir 

Unt de arahide

Zeama de la un lime

Doi căței de usturoi 

Frunze de coriandru

Boia dulce si picanta, curry, garam masala

Niște caju copt într-o tigaie de presărat deasupra

Am tocat o ceapa pe care am aruncat-o in ceaun odată cu niște ghimbir ras, curry, boia dulce si boia picanta afumata si niste garam masala (Poate până data viitoare imi creste lemongrassul din ghiveci si pun și de ala). Sare si piper. 

Cand s-a muiat ceapa am adaugat doua linguri de unt de arahide și l-am invartit acolo pana s-a topit, apoi am turnat cam 200ml de lapte de cocos și am pus cartofii dulci taiati cuburi. Peste, se mai toarnă apa pana sunt acoperiti cartofii și se lasa la fiert. Cand au fiert cartofii, am adaugat frunze de spanac (100-200g-ish), cateva boabe de naut fiert, doi catei de usturoi dati prin razatoare, zeama de la un lime si un pumn de frunze de coriandru, apoi am inchis plita. 

Merge cu niste orez basmati alaturi, ca sa se ia bine sosul :) 




Comments