T-bone ca la Tom si Jerry

De cand eram mica am salivat la halca asta de carne pe care Butch se chinuie un episod intreg sa o gateasca si sa o manance in tihna si tot nu reuseste.



Numa' uitati-va la moaca lu' ala micu' cum saliveaza! Asa si eu. Dupa atatia ani mi-am facut bucata mea si am mancat-o cu pofta pe care am adunat-o douajdeani. 

Am luat o bucata de vrabioara de manzat. Si una bucata T-bone. Amandoua de vita Aged Prussiana marmorate, groase si frumoase.  

Asa cum zice Butch, we start with a nice big fire. Dar carnea se scoate din frigider cu jumatate de ora - o ora inainte de a fi pusa pe gratar. Se asezoneaza cu sare grunjoasa si cu piper din belsug (boabe de toate culorile, sparte grosier in mojar) si se unge cu ulei de masline, apoi sta cuminte pana e gata jarul. 

Cand se pune pe gratar se lasa 5 minute pe o parte, apoi 5 pe cealalta. Se intoarce o singura data. Cand e gata se impacheteaza intr-o folie de aluminiu si se lasa 20 de minute sa se odihneasca. Ramane roz in mijloc si bine facuta la exterior.


Am taiat-o apoi feliute si am pus-o peste o salata cu ceapa rosie si spanac. Si am pus si o feliuta de unt cu patrunjel deasupra sa se topeasca peste gratarel. 



Comments