Maslinute spaniole

Ca si "prima mea iubire", prima mea reteta e una spaniola. Le-as zice masline vesele ca toate aromele iti lumineaza ziua cand dai de ele la micul dejun. Desi, ramane intre noi, daca nu imi ascundeti borcanul, eu mananc masline si la al doilea mic dejun, gustarea de la 11, snack, pranz, gustarea de dupa-amiaza si cina. Shush!

Deci, le mancati cand vreti, eu va dau voie ;)

In reteta cu poza am folosit masline kalamata; intre timp le-am descoperit pe cele uscate in soarele Greciei, sau pe alea mari si acrute... *stati asa, nu va aud din camara si nu-i frumos sa vorbesc cu gura plina...*


*gata m-am intors*

Taiati cubulete un ardei rosu, feliute un ardei iute, bucatele cateva feliute de portocala acruta, marunt patrunjel si marar, un pic de sare, un pic (mai mult) piper si chimen, le aruncati peste masline, si bagati totul intr-un borcanel pe masura care se umple apoi cu ulei de masline.

Ceai, paine prajita si ¡alegría!

Comments