Astept colindatori!



Haha just kidding. Biscuitii astia cu portocale, piper si vanilie sunt asa de buni ca ii mananc singura. Pe intuneric. Sub pat. Cu usa incuiata.

Bine hai... in spiritul sarbatorilor ii impart cu voi... daca ma vede Mos Craciun si ma trece pe lista de copii obraznici?

Da... i-am sigilat ca sa fiu sigura ca daca deschid borcanul pana la Craciun nu o sa mai pot sa il fac la fel de frumos si poate ca asa o supravietuiasca biscuitii astia pana in seara de Ajun. (daca dispar in ajun... cel mai probabil am fugit cu borcanele in padure)... sssh!

Enjoy!

Ingrediente:

Biscuiti:

  • 3 parti faina (300g)
  • 2 parti unt (200g)
  • o parte zahar (100g)
  • condimente dupa cum va duce imaginatia; eu am ras o portocala grasa si am amestecat coaja cu piper apoi am turnat si o lingurita de esenta de vanilie adevarata (adica facuta in casa, despre asta alta data).

Glazura:

  • o tableta de ciocolata amaruie
  • 1 pahar de lapte
  • sprinkles sau alte bombonele de decor



Preparare:

Se amesteca bine toate ingredientele intr-un bol pana se leaga intr-un aluat tare. Se face o bila care se da o ora la frigider timp in care incalziti cuptorul la 180 de grade si faceti loc pe blatul de lucru. Pudrati blatul cu putina faina, intindeti aluatul nu mai gros de un 1cm, taiati in forme si dati la cuptor 10-15 minute. 

Cat se racesc biscuitii, topiti  intr-o tigaita niste ciocolata amaruie la foc mic, adaugand lapte pe parcurs ca sa nu se ingroase prea tare. Muiati fiecare biscuite in ciocolata si puneti-l in tava la uscat. Inainte sa se usuce decorati-i cu bombonele colorate.

Sau puteti glazura doar jumatate din ei, pentru diversitate. Cei simpli raman mai fragezi. Sau, puteti pune si un varf de sare peste ei daca va place mai vesel. Endless possibilities.
Ma tot gandeam ca as vrea sa gasesc o reteta care sa devina traditie acasa... si cred ca am gasit-o. Si cred ca a devenit traditie inainte sa ma gandesc eu la asta; e al 3lea an in care fac biscuitii astia de sarbatori. Cred ca lumea deja se gandeste la ei :)




Comments

Post a Comment

Talk to me!