Rulada cu fenicul si masline

Pentru ca feniculul merita mai multa apreciere!
Bine, reteta asta am "furat-o" de la tati. A zis ca-i cipriota. Eu zic ca-i delicioasa. Si pentru ca suntem in sesiune si am pus deja sosetele pe culori, am facut ordine in dressing, am mutat mobila... m-am gandit sa mai si gatesc ceva. Asa repede "sa nu pierd timpul".

Ingrediente:


acolo e Grecia! 
400 g de faina (+/-, cine sta sa masoare, nu-i prajitura...)
200 ml suc de portocale
200 ml ulei de masline
o lingurita de scortisoara
doua cepe rosii
un fenicul, doi feniculi... :)
300-400 g masline negre.

How-to:

Amestecati faina cu uleiul de masline apoi cu sucul de portocale. Mai adaugati cand din una cand din alta pana nu se lipeste si se intinde frumos. Apoi il intindeti pe blat si puneti pe el ceapa taiata bucatele, feniculul taiat bucatele, maslinele, taiate si ele si un pic de scortisoara. Rulati, taiati felii. Daca sunteti asa lacomi ca mine, sa va pregatiti sa plangeti in pumni cand se rupe aluatul ca e prea plin. Deci, serios, nici sa cautati umplutura cu lupa dar nici sa o culegeti de pe jos :)) Feliile le puneti pe o tava acoperita cu o foaie de copt si se dau la cuptor 20 de minute la 180 de grade. Evident, eu le-am mancat cu ceai. Dar pana a fost gata ceaiul am dat gata jumatate de tava cu iaurt! 





Comments