Alta supa verde

In weekend mancam mofturi. Dar mofturile nu trebuie sa fie complicate.



Ingrediente:

  • o ceapa
  • 5 cm ghimbir
  • chimen
  • fulgi de ardei iute
  • 1-2 lingurite de unt
  • piper lung (1-2)
  • sare, piper
  • 3 cartofi mici-medii
  • 2 morcovi
  • trei-patru pumni de mazare (proaspata sau congelata)
  • cascaval/parmezan
  • sunca

How to:

Pe foc punem o oala si in oala una-doua linguri de ulei de masline in care aruncam ghimbirul dat prin razatoare, chimenul si ardeii iuti. Apoi ceapa taiata marunt si untul. Amestecati pana se moaie ceapa. Apoi am adaugat piperul lung zdrobit in mojar, sare si piper. Mai amestecati o data si adaugati cartofii taiati cuburi si morcovii rondele. Acoperiti cu apa fierbinte si lasati la fiert. Cand sunt gata, aruncati mazarea, mai fierbeti 5 minute si inchideti aragazul. Bagati mixerul in oala si pasati. E bine sa aveti apa fierbinte alaturi; in caz ca iese supa prea groasa mai adaugati apa. 
Dupa ce am pus-o in farfurie, fierbinte, am ras cascaval deasupra si am adaugat o mana de sunca trasa in tigaie pana s-a uscat si s-a facut crocanta. Am mancat-o cu crutoane cu usturoi, ceea ce va recomand si voua :) 

Comments