Quiche cu praz

Prazul e misto  si eu nu stiu prea bine ce sa fac cu el, dar ideea de a face primul meu quiche cu praz parea buna. Asa ca am luat prazul, m-am mai invartit prin magazin dupa niste ciuperci, broccoli si sunca si am intins-o acasa spre cuptor!




Ingrediente:

200g de faina
100g unt
3-4 linguri de apa 
Un praz mare
4-5 ciuperci
Cateva floricele de broccoli 
Sunca
Doua oua
Doua linguri de smantana
Sare, piper, cimbru
Otet balsamic

Prima data se face aluatul, amestecand untul cu faina pana se leaga. Se framanta mult pana se leaga aluatul. Daca e nevoie se adauga cateva linguri de apa rece. Se formeaza o bila de aluat si se da la frigider.

Apoi, intr-o oala, se pun la blansat bucatelele de broccoli. Prazul se taie felii subtiri si se arunca intr-o tigaie cu un pic de ulei incins. Se adauga sare, piper, cimbru, ciupercile taiate felii si sunca. Se stropeste cu otet balsamic. Se trag in tigaie pana cand prazul e gatit bine.
Aluatul se scoate si se intinde intr-o tava rotunda, se inteapa cu furculita (let out all your rage) si se da la cuptor, la 190 de grade, pana se coace. Apoi se scoate din cuptor.
Într-un bol se bat "oo"-le si se amesteca cu smantana, apoi se toarna peste compozitia cu praz si se amesteca bine. Compozitia se toarna in aluat si se mai da la cuptor 10-15 minute.
Ça y est! C'est fini!

Comments