Tortellini cu hribi

Nu mai mananc paste un an. Da' daca imi fac eu tortellini acasa si îi umplu cu hribi? Ca na... La cumpărături nu am bani chef sa merg, in frigider am niste oua, in congelator niste hribi... Un rest de faina prin camara... All good!


Ingrediente:

Hribi cat pentru o tocanita
Doua cepe mari
Sare, piper, un praf de nucsoara
Parmezan
Ulei de masline

Un ou si un galbenus
Faina 4-5 pumni (eu am pumnii mici)




How to:

Intr-o tigaie se caleste ceapa si se adauga hribii taiati bucatele. Se gatesc hribii, se adauga piper dupa gust si un praf de nucsoara.
Cat se racesc hribii se face un munticel din faina. De fapt un vulcan in craterul caruia se sparg ouale. Se amesteca pana se leaga un aluat elastic care se formeaza intr-o bila si se da la frigider.
O parte din hribi se baga in blender si se fac pasta. Restul asteapta cuminti in tigaie.
Se scoate aluatul si se intinde cu sucitorul intr-o foaie subtire care apoi se taie in patratele. In centrul fiecarui patratel se pune cam o lingurita din umplutura de hribi.


Se ia fiecare patratel, se aduce un colt la coltul opus, ca sa formeze un triunghi, se sigileaza capetele si se dau dupa deget ca sa se inchida într-un cerculet. Moțul se da pe spate ca cica tortellini astia trebuie sa arate ca buricul lui Venus si buricul lui Venus e fara moț.


(Da, bine nu toata lumea poate sa aiba buricul asa frumos ca al lui Venus, nu mai judecati tortellini mei cu geometrie postmodernista.)

Se fierb in apa cu sare si in farfurie se insotesc de cativa alti hribi intregi din tigaie, niste parmezan si patrunjel si se stropesc cu ulei de masline.


Comments